onsdag 28 oktober 2009

Vet att han älskar mig - dikt

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta
Ingen annan kan lindra min smärta
Du får aldrig lämna mig i skuggan
Då kommer mitt hjärta aldrig dunka
Det kommer aldrig att funka

Vem är det jag ser när jag behöver en?
Kommer han komma tillbaka till mig sen?
Ja det kommer han, för att jag vet varför
För jag vet att han älskar mig, just därför
Ser du min kärlek för dig?
Den är oändlig
Den är bara helig

Du gör min dag
Du tar mitt andetag
Älskar dig så
Du får aldrig lämna mig, får aldrig gå
Nu står jag här och säger att jag älskar dig
Du säger jag älskar dig med, glöm aldrig de'

Känslan att du håller i mig är bäst
Det är det jag älskar mest
När din mun nuddar min mun
Då blir jag lugn
Det känns som om jag blir stum

Jag vill stanna med dig för evigt
Din kärlek för mig, det är heligt
Ingen kan skilja oss åt
Din kärlek håller jag hårt
Utan dig blir livet svårt
Utan dig...
Så finns det ingen mig
Utan dig i mitt hjärta
Bär jag på smärta
Utan dig finns inga andetag
Då dör jag sakta, som slag för slag

Men nu är jag inte utan dig någon mer
För jag vet att det är din kärlek jag bara ser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar