fredag 9 oktober 2009

Dikten - Saknar

God kväll :)

Bjuder på en dikt, men ni ska sj gissa om jag har gjort den elr om det är någon annan ;D

Du anar inte hur mkt jag tänker på dig
Varje dag tänker jag mig som din tjej
När du höll om mig kände det så underbart
Du tog mitt hjärta med en sån fart
Du anar inte hur mkt jag saknar...

Saknar och hålla din hand
Saknar vara i din famn
Saknar att känna dina läppar mot mina
Saknar att höra att de är dina
Saknar att veta att du fanns där
Saknar att du visste att jag fanns här

Min saknade känsla vissnar
Vissnar på att hoppet håller på att försvinna
Jag tappar nästan min tro om dig
Om hur du känner för mig
Tänk om du satt mina känslor på spel?
Tänk om det är så, kommer aldrig kunna bli hel
Saknar ditt leende
Saknar ditt utseende
Saknar din lukt som fick mig och rysa
Saknar dig, du får mig vilja lysa
Ja... Jag saknar dig!
Vart är du?
Kom tillbaka till mig!
Jag hittar dig inte!
Kom.. Jag saknar dig

3 kommentarer:

  1. arwiiiiiiiiiiiii2009-10-10 07:06

    sjuuuuuuuukt braaa, tänk dig typ rastegar sjunger den hahhaha

    SvaraRadera
  2. vem menar du på texten :D ?

    SvaraRadera