tisdag 20 oktober 2009

Bitch - Dikt



Att bli förråden är det värsta av allt
Man känner känslan när man har blivit lämnad, tomt och kallt
Alla minnen kommer fort till en
Trodde aldrig att man skulle bli sviken av sin bästa vän
Kan inte fatta det du har gjort
Du har spelat med fel kort
Kan inte fatta hur du kunde göra så mot mig
Du borde fatta att det inte är okej

Självrespekt och respekt mot andra är det minsta du har
Inget av allt du gör är fan bra
Du är ingeting och ha
"Vad var det jag sa?"
De orden fick jag höra om och om igen
Men vad fan hände sen?

Du är fan en riktig bitch
En fucking stor snitch
För inget av det du säger är sant
Oh! Jag blir så sur på dig din fucking fjant!
Jag börjar få damp

Du är fan så jävla lätt
Men det är du som tar straffet
Snälla lilla flicka börja väx upp
Lämna din fucking knullkupp
För du offrar för att knulla
Du nikar massa p****** när de är fulla

Jag vet hur du är
Du säger att du är "kär"
Men ändå har jag gett dig en massa chanser
Men du tofflar för dina "romanser"

Du leker att du börjar bli kvinna
Men ur mitt hjärta håller du på att försvinna
Platsen du hade kommer du inte längre få vinna

2 kommentarer:

  1. fett bra... jag la in den i min blogg för jag gilla den så mycket men jag skriver att det var du som skrev den sedan länkar din blogg :D läs min här http://realromina.devote.se/.. lämna gärna en kommentar om du kan fixa min blogg design så den blir finare :D

    SvaraRadera